تجارت در گوگل پلاس: بهینه سازی گوگل برای کسب و کار

چگالی آدرس وبسایت

بیایید کمی به الزامات آن بپردازیم. برای اینکه شما صلاحیت داشته باشید تا یک آدرس اختصاصی گوگل پلاس را مطالبه کنید، باید 10 یا بیشتر از 10 نفر دنبال کننده داشته باشید، باید 30 روز یا بیشتر از 30 روز از راه اندازی اکانتان گذشته باشد، که البته صفحه هتل لندن فاقد آنها است، چون ما آن را فقط برای دوره آموزشی گوگل پلاس ایجاد کرده ایم. همچنین پروفایل شما باید شامل عکس پروفایل باشد، اگر این دوره آموزشی را دنبال می کنید، پس باید آن عکس را تا کنون بارگذاری کرده باشید. پس فقط منتظر بمانید تا اکانتتان 30 روزه شود. و حتما به قسمت “دوباره” و به بخش لینک ها در پروفایل گوگل پلاستان بروید که آدس اختصاصی خود را درخواست کنید تا صفحه گوگل پلاستان بیشتر نمایان شود و خوشایند کاربران باشد.

مدیریت بررسی های گوگل

همین که اکانت شما در گوگل پلاس تایید شود، شما می توانید نظرات مشتریان را دریافت کنید و همچنین می توانید به این نظرات پاسخ دهید. برای دسترسی به نظرات در گوگل پلاس، باید به قسمت “بیزینس من” بروید و بعد می توانید صفحه را پایین بیاورید تا به بخش نظرات برسید.
برای اینکه نظرات را دریافت کنید لازم است اکانتتان تایید شود. وقتی تایید شد، یک دکمه در این قسمت وجود دارد که اجازه می دهد نظراتتان را ببینید و می توانید به همه آنها پاسخ دهید. اکانت ما هنوز تایید نشده است، چون هنوز 30 روز نگذشته است، و ما کارت تاییدیه را هنوز دریافت نکرده ایم، اما من چند نکته برای آنهاییی دارم که تایید شده اند و به نظرات در گوگل پلاس پاسخ می دهند.

معاشرت گوگل پلاس

استفاده مثبت از کامنت ها

در نهایت، از نظرات برای بهتر شدن بیزینستان استفاده کنید. نظرات گوگل پلاس می تواند به عنوان نقشه راه برای بیزینس شما مورد توجه قرار گیرد. نگاهی به نظرات مثبت خود بیاندازید و ببینید مردم چه چیزی را درباره بیزینس شما می پسندند.
وقتی می خواهید در آینده بازاریابی کنید، می توانید از جنبه های مثبت بیزینستان که مردم به آن توجه کردند استفاده کنید و تلاش کنید هر چه بیشتر بیزینستان را ارتقا دهید. در نظرات منفی، ببینید چه چیزی به تجربه آنها آسیب رسانده است، آنها چه چیزی را از بیزینس شما نمی پسندند و برای بهبود روی همان قسمت ها تمرکز کنید. چون بعد از همه اینها، مردم می توانند در قسمت نظرات کاربری را ببینند که تجربه بدی داشته است، حالا، یک فرصت برای شما ایجاد شده است تا آن را بهبود دهید.
تا جایی که می توانید از این نظرات استفاده کنید، چون این ها افرادی هستند که پیش از این مشتری شما بوده اند.

مقدمه ای بر آگهی های پست

آنها می توانند در این تبلیغ گوگل پلاس یک چت را شروع کنند. برای من، این دستیابی به یک موفقیت در تبلیغات دیجیتالی است. با استفاده از تبلیغات “+پست” گوگل پلاس، شما واقعا می توانید با تبلیغات خود در اینترنت تعامل به دست آورید.
من فکر می کنم ما شرکت هایی را خواهیم دید که همان سیستم تبلیغاتی که گوگل + انجام می دهد را نمایان می کنند، چون همه ما می دانیم که اگر یک مشتری با برند شما و تبلیغات شما تعامل برقرار می کند، در واقع آنها دوست دارند آن را بخاطر بسپارند. پس شما قطعا می خواهید به کاربرد تبلیغات در “+پست” در گوگل پلاس فکر کنید.
منبع : گوآنی

نظرات

  1. رستوران سنتی هتل عباسی، از حیرت‌انگیزترین و زیباترین رستوران‌های سنتی ایران می‌باشد که بازدیدکنندگان زمان طولانی را تنها صرف عکس گرفتن از معماری منحصربه‌فرد آن می‌کنند. نزدیکی این هتل به اماکن گردشگری و بافت تاریخی اصفهان از ویژگی‌های بارز و مورد توجه گردشگران در زمان رزرو این هتل است.

    پاسخحذف

ارسال یک نظر