کسب درآمد از طریق بلاگر blogger

خیلی وقتها شده موضوع کسب درآمد از اینترنت را شنیده ایم اما سوال اینجاست که آیا همه ی این راه ها موفقیت آمیز است؟آیا سودش خوب است؟ و خیلی سوال های دیگر.
باید بدانیم که راه هایی برای کسب درآمد اینترنتی وجود دارد که موفقیت آمیز نیستند مثل ثبت نام کردن و کلیک کردن روی تبلیغات که راه ناموفقی هستند. و یا راه های دیگر که سود ناچیزی دارند مثل کار بروی حساب adfly .
adfly چیست؟
ادفلای یک سایتی برای کوتاه کردن لینک است که بعد از ورود باید ثبت نام کنید و یک لینک دانلود نرم افزار و یا بازی و یا هر لینکی که بخواهید را در سایت قرار داده و کوتاه می کنید و بعد از آن هر شخصی که وارد شود و به روی آن کلیک کند برای شما یک درآمدی خواهد داشت منتهی سود این نوع کسب درآمدها هم کم است.
در این جا می خواهم یک راه بهتری را برای کسب درآمد بیان کنیم و آن این است که از طریق ایجاد یک وبلاگ در بلاگر می توانید کسب در آمد کنید به این صورت که بعد از درست کردن یک وبلاگ و نشر موضوعاتی که در دست دارید به روی آن منتظر بازدید باید بود تا بازدید به ۳۰۰ نفر برسد و بعد از آن می توانید به وسیله adsense به اشتراک بگذارید.
adsense چیست؟
یک برنامه کسب درآمد تابع شرکت گوگل است که تبلیغات را در وبلاگ شما به نمایش می گذارد و هر کاربری که وبلاگ شما را ببینید و یا روی تبلیغات کلیک کند برای شما درآمدی خواهد داشت.
نحوه ساخت وبلاگ در بلاگر blogger
به صفحه گوگل رفته و از بالا روی عنوان ” بیشتر” کلیک کنید و بلاگر را انتخاب نمایید.
بعد از آن روی ” وبلاگ جدید” کلیک کنید.
عنوان و آدرس وبلاگی که می خواهید درست کنید را وارد نمایید.
قالب مورد نظر خود را برای وبلاگتون انتخاب کنید سپس روی ایجاد وبلاگ کلیک کنید.
الان با موفقیت یک وبلاگ در بلاگر ساختید و از این به بعد هر طور که می توانید باید کاربر برای دیدن وبلاگ خود جمع کنید(با توجه به اینکه وبلاگ پر محتوایی باشد)
وقتی کاربران وبلاگ زیاد شد حالا وقت کسب درآمد است .
کشورهایی مثل ایران که از این امتیاز ممنوع هستند می توانند با اجرای پروکسی صفحه را باز کنند. و از طرفی چون نام این کشورها در لیست نیست لذا کشوری که یکی از نزدیکان آنجا هستند را می توانید انتخاب کنید جهت ارسال درآمد

نظرات